مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ماروتا قبل بازی با کالیاری

مصاحبه ماروتا قبل بازی با کالیاری

پپه ماروتا ، مدیر نقل و انتقالات یوونتوس پیش از بازی با کالیاری در مصاحبه ای با اسکای از شرایط ِ تیمی ِ یوونتوس و بازیکنان گفت :

"این بازی برای نوشتنِ رکورد های جدید؛11 پیروزیِ متوال ی...

" با آمار و ارقام و تاریخ موافق هستم ، که آنها حقایق را بیان می کنند.اما مهمترین مسئله همیشه نتیجه است و این آمار و ارقام به ما برای رسیدن به نتیجه ی نهایی کمک می کنند "

انتظار چه بازی ای را دارید ؟ کالیاری در سال های اخیر برای شما مشکل درست کرده است ..

" کالیاری یک تیمِ خوب است ، تیمی سرسخت.در این فصل،و نیز در سال های گذشته همیشه نمایش خوبی برابرِ تیم های بالایِ جدولی داشته است . در فصولِ گذشته برای ما مشکل ایجاد کرده اند و آگاه هستیم که برای به دست آوردنِ یک نتیجه ی خوب باید دقتِ بسیار بالایی داشته باشیم "

تمدیدِ قراردادِ پیرلو در چه مرحله ای قرار دارد ؟

" خیلی خوشبین هستیم و این را من و رئیس آنیلی همیشه گفته ایم . این خوش بینی برگرفته از این است که پیرلو دارد خوب بازی می کند و این دوامِ ماندنِ او را در یوونتوس بیشتر می کند . همانطور که بارها قول داده ایم درآینده درباره ی تمدید قرارداد صحبت خواهیم کرد،اما امید زیادی وجود دارد که بتوانیم هنوز با پیرلو ادامه دهیم "

اگر مدیری از پاریسن ژرمن وراتی و 25 میلیون برای پوگبا به شما پیشنهاد بدهد شما چه جوابی می دهید ؟

" مودبانه به آنها گوش می دهیم اما جواب به سادگی منفی است.اکنون نمی خواهیم از ترنسفر صحبت کنیم ، یوونتوس یکی از پرافتخارترین باشگاه های جهان است و تاریخ بیان کننده ی این است . به فروختن فکر نمی کنیم،در حقیقت،می خواهیم گروه را محکم و قوی تر شویم "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: